Ben jij de enthousiaste en betrouwbare Accountmanager Buitendienst die het visitekaartje van ADTS wordt en onze klanten informeert en adviseert bij het afnemen van de Cisco producten en diensten? Als Accountmanager ben je veel meer dan een ‘verkoper’! Met jouw enthousiasme en persoonlijke aanpak ga jij langs bestaande en nieuwe klanten om ADTS te verantwoordingen.
De werkdag van een Accountmanager Buitendienst:
Als Accountmanager Buitendienst ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent een ‘keeper of promises’ die samen met de Inside Sales collega een netwerk van klanten beheert en uitbouwt. Wekelijks ga je op bezoek bij bestaande en nieuwe klanten om hun wensen en behoeftes te bespreken en te onderzoeken waar ADTS als ICT-partner de klant kan bijstaan.
> Je bent verantwoordelijk voor het creëren van 70% New Business en 30% bestaande relaties uitbouwen;
> Je bent in staat om hardware (zoals routers, switches, firewalls en servers) en/of services (beheer, onderhoud) of een totale oplossing aan bedrijven uit de industrie en zakelijke dienstverlening te verkopen;
> Het opvolgen van afspraken, maken van offertes voor klanten/relaties;
> Adviseren van Inside Sales ten aanzien van prijzen, acties, leveringen en de oplossingsrichtingen.
Waar voldoet een Accountmanager Buitendienst aan?
Profiel:
> Je hebt een enthousiast en commerciële instelling;
> Kennis en affiniteit met Cisco-oplossingen;
> Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
> Je hebt goede presentatievaardigheden en weet de klant op de juiste wijze te overtuigen;
> Je bent integer, eerlijk en oprecht en staat voor wat je zegt;
Opleiding:
> HBO werk- en denkniveau;
> 2-5 jaar saleservaring in de ICT branche;
> In bezit van een rijbewijs (B).
Solliciteer direct
Heb je al genoeg gelezen en wil je eigenlijk direct aan de gang. Maak dan direct een afspraak met Tea en dan zien we elkaar snel.
Waarom moet je voor ADTS kiezen?
ADTS is een ICT dienstverlener die uitsluitend Cisco oplossingen gebruikt voor haar dienstverleningen. Door de jaren heen heeft ADTS zich gespecialiseerd in het leveren van ICT-infrastructuren. In de afgelopen 12 jaar hebben wij verschillende projecten gerealiseerd en hiermee enorm veel kennis opgedaan en hierdoor creëren wij de optimale werkomgeving voor uiteenlopende organisaties binnen en buiten Nederland.
Met een hechte groep collega’s zorgen wij ervoor dat wij elke dag met plezier aan het werk zijn. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Persoonlijke ontwikkeling vinden wij belangrijk en er zijn dan ook diverse in- en externe opleidingsmogelijkheden. Uiteraard ontvang je een marktconform salaris, voldoende vakantiedagen, pensioen en wellicht nog wat andere secondaire voorwaarden. Maar daar hebben we het later wel over!
Naast dat er elke getafelvoetbald wordt, is er ook een vrijdagmiddagborrel. Daarnaast hebben we een aantal keer per jaar leuke uitjes. Kortom, een gezellig bedrijf om bij te werken.
Ben je geinteresseerd?
Ben jij benieuwd naar deze functie, de projecten van ADTS of producten waarmee gewerkt wordt? Neem dan vrijblijvend contact op met Tea Knezevic via vacature@adts.nl of 010 310 1307.
Wij zorgen ervoor dat de juiste persoon, op discrete wijze, contact met jou opneemt om eventuele vragen te beantwoorden. Jouw reactie wordt altijd vertrouwelijk behandeld wat inhoudt dat wij geen contact zoeken met bijvoorbeeld jouw huidige werkgever.
Onderstaand is de standaard sollicitatieprocedure. Vind jij het prettig om buiten werktijd contact te hebben? Geef dit gerust aan zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
> Beoordeling cv/ intake Tea Knezevic;
> 1e gesprek; kennismaking directeur;
> 2e gesprek; kennismaking collega/ technisch assessment;
> Arbeidsvoorwaardelijk gesprek.
Uiteraard zijn wij op zoek naar de kandidaat die het meeste aansluit bij bovenstaand profiel. Maar voldoe jij nét niet helemaal aan de gestelde eisen, maar ben je ervan overtuigd dat wij toch voor jou moeten kiezen? Laat het ons dan vooral weten!
Leave a Comment